Monday, May 24, 2010

Suratkhabar..

15029_1221521833288_1686213858_426653_2206290_n

 

Hehe..saje nak membanggakan diri sebentar. Bukan selalu dapat masuk suratkhabar ni (walaupun dalam ruangan ADAP je, tapi kira ok la tu,..). Rahsia yang diberi tu bukanlah rahsia sangat pun, Rasanya ramai yang dah tahu tips2 macam tu. Aku pun sebenarnya takde idea sangat masa di’interview’ tu. Dah la tak bagitau dulu. Lepas dapat anugerah je, baru keluar dari pentas, dah ada reporter tengah menunggu. Aku pun bagi je la idea yang terlintas pada fikiran aku pada masa tu. Walaubagaimanapun, apa yang aku sebutkan tu memang banyak membantu pembelajaran aku. Jadi, harapnya, ade la sesiapa yang nak mengikuti tips2 tersebut….(rahsia kalau dah diberitahu tak lah jadi rahsia lagi kan ? Haha..)

No comments:

Post a Comment

Silakan komen...~