Sunday, May 23, 2010

Akhirnya….

Setelah sekian lama tidak menulis, akhirnya aku berjaya jugak mendapatkan layout yang lawa untuk blog aku ni. Haha..walaupun tak ramai follower (sebenarnye takde pun) tapi aku nak la supaya blog aku ni nampak menarik pada pandangan aku. Em,layout yang nampak ‘clean and simple’ ni memang la sesuai dengan citarasa aku. Moga-moga dengan layout yang baru ni, aku akan lebih rajin lagi untuk menge’post’ benda-benda baru di blog ini. Sekarang ni agak sibuk mencari material untuk ditulis. Idea dah ada, tinggal nak tulis je. Banyak masa dihabiskan dengan membaca ebook2 ilmiah, walaupun kebanyakan masanya aku mengalami kesukaran untuk memahami isi kandungan ebook2 tu. Tapi takpe, untuk mengisi masa-masa lapang yang susah untuk didapati selepas memulakan hidup di universiti nanti, terpaksalah menggunakan masa yang tinggal dengan seefektif yang mungkin. Nampaknya, itu sahaja untuk post kali ini. Mungkin selepas ini aku ingin berkongsi ilmu2 dan pengalaman2 yang aku peroleh semasa hidup di U nanti…~

No comments:

Post a Comment

Silakan komen...~